Ben jij de georganiseerde professional die het kloppende hart wil zijn van een actief en dynamisch kantoor? Bij Kendes zijn we op zoek naar een proactieve en ervaren Office Manager die ons team ontzorgt en ons kantoor naar een hoger niveau tilt. Als jij gedijt in een rol waarin je verantwoordelijkheid draagt, processen optimaliseert en een team inspireert, dan zijn wij op zoek naar jou!
Wie zijn wij?
Kendes is een toonaangevend kantoor, actief in het uitvoeren van taxaties, verwerven, beheren van onroerend goed en grondposities. Met een team van gepassioneerde professionals streven we naar hoge kwaliteit in onze dienstverlening. Wij geloven in de kracht van samenwerking, persoonlijke ontwikkeling en een positieve werksfeer. Bij Kendes krijg je de ruimte om te groeien en een directe impact te maken.
Wat ga je doen?
Als onze Office Manager ben je de onmisbare schakel die zorgt voor een soepele en efficiënte bedrijfsvoering. Je takenpakket is breed en afwisselend:
Leiding en ondersteuning: Je geeft leiding aan ons bedrijfsbureau en bent verantwoordelijk voor de interne opleiding en begeleiding van de medewerkers van het bedrijfsbureau bestaande uit secretariaat en administratie. Je verzorgt organisatorische ondersteuning aan de directie en partners.
HR & Personeelszaken: Je beheert personeelsdossiers, vakantie-/verlofregistraties en verzuimdossiers, inclusief contact met arbodienst en verzekeraars. Ook coördineer je de in- en uitstroom van medewerkers en stagiaires en beheer je PE-punten voor onze rentmeesters/taxateurs.
Procesoptimalisatie: Je geeft uitvoering aan operationele besluiten van het MT, Je coördineert het offerteproces, bewaakt de voortgang van dossiers kantoorbreed en optimaliseert de workloadverdeling binnen kantoor. Daarnaast coördineer en bewaak je de permanente educatie van de medewerkers.
Kantoor- & facilitaire organisatie: Je bent verantwoordelijk voor de facilitaire organisatie van het kantoor en stuurt het beheer en onderhoud van onze IT-infrastructuur, website en social media aan.
Communicatie & Archiefbeheer: Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post) en beheert zowel het fysieke als digitale archief. Het aanmaken en uitgeven van klant- en projectnummers behoort ook tot jouw verantwoordelijkheid.
Bij het uitvoeren van dit takenpakket staat een competent en energiek team om je heen.
Wie ben jij?
Je beschikt over relevant werk- en denkniveau en hebt aantoonbare ervaring in een vergelijkbare leidinggevende rol.
Je bent een organisatietalent pur sang, gestructureerd en proactief in je aanpak.
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Je bent in staat om te leiden, te motiveren en een team te coachen.
Je hebt affiniteit met HR-processen en administratie.
Je bent IT-vaardig en hebt ervaring met relevante softwarepakketten.
Je bent discreet, integer en representatief.
Wat bieden wij?
Bij Kendes bieden we je meer dan alleen een baan:
Een uitdagende en veelzijdige functie met veel eigen verantwoordelijkheid.
De kans om een cruciale rol te spelen in de verdere groei en professionalisering van onze organisatie.
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van trainingen/cursussen.
Een hecht en enthousiast team in een prettige werksfeer.
Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij je ervaring en functie.
Een moderne werkplek in een inspirerende omgeving.
Interesse?
Herken jij jezelf in dit profiel en kun je niet wachten om ons team te komen versterken? Solliciteer dan direct via het onderstaande sollicitatieformulier of stuur een e-mail naar werken@kendes.nl
